Wie ben jij? - Reisverslag uit Hamburg, Duitsland van Wim Jong - WaarBenJij.nu Wie ben jij? - Reisverslag uit Hamburg, Duitsland van Wim Jong - WaarBenJij.nu

Wie ben jij?

Blijf op de hoogte en volg Wim

03 Oktober 2012 | Duitsland, Hamburg

Een nagekomen bericht. Het gaat er nu niet om waar wij zijn, maar wie jullie zijn. Dat zit zo: als iemand reageert via waarbenjij.nu, dan krijgen wij jullie bericht via waarbenjij.noreply of zoiets. We kunnen dus alleen aan je naam zien wie je bent. Bijvoorbeeld Leo, we kennen er minstens 3, maar we weten niet wie van de drie reageert als we geen achternaam oid zien. Dus: geef een duidelijke naam. En laat de echte Leo die vandaag reageerde opstaan.
En verder: we blijven nog tot 16 oktober hier in Hamburg. Dus als je er nog even uit wilt in de herfst, kom gerust. Alleen het weekend van 13-14-15 is al bezet.

• 03 Oktober 2012 - 19:07

Leo Beth:

Wie van de drie:

• 17 Oktober 2012 - 22:30

Arpad Istvan Mazurel:

Ich bin ein Hamburger?

Hoe is het er mee? Hadden jullie al meegekregen dat Marcel Opa is geworden ?
    Zijn kleinzoon heet Riley! Alles goed met moeder en vader enz.

nou, dat was dan weer de TamTam uit Oosthuizen.

Groeten!

Arpad.

p.s. hoeveel Arpads zijn er?