Nieuwjaarsgroet 2014 - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Wim Jong - WaarBenJij.nu Nieuwjaarsgroet 2014 - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Wim Jong - WaarBenJij.nu

Nieuwjaarsgroet 2014

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Wim

29 December 2013 | Nederland, Rotterdam

De Kerst is voorbij. Gezellig bij de kinderen en kleinkinderen gevierd met als afsluiting een heerlijk diner aan een mooi gedekte tafel.
De olijvenpluk in Vapiana, Toscane was bijzonder, lekker buiten gewerkt in meestal heerlijk weer, zo’n 20 graden, vaak tussen de middag buiten getafeld, prachtige omgeving, dus het meeste ging goed. Een goede oogst: 3700 kg olijven, geperst ruim 500 liter. Ook een bijzondere eigenares van dit mooie landgoed, rijk maar zuinig aangelegd, dat was wel es apart. Maar we hadden het niet willen missen. Als aandenken hebben we door onszelf geplukte olijfolie gekregen, heel leuk. Nu zijn we weer thuis en storten we ons in het Rotterdamse culturele en sociale leven. Concerten, musea, vrienden etc. We hebben ons als vrijwilliger ingeroosterd voor het filmfestival eind januari en Irene hoopt weer aan de slag te gaan bij het Rotterdams Philharmonisch Orkest van eind februari tot begin juni. Vanaf ms. Lady A wensen we jullie een gezond en mooi Nieuwjaar en als we gaan varen hoor je ons weer. Tot dan!

• 29 December 2013 - 19:09

Julia En Vera:

Hallo Irene en Wim,
    ook voor jullie de beste wensen voor het komende jaar!
    Hopen jullie weer eens te zien,
    Hartelijke groeten,
    Julia en Vera

• 30 December 2013 - 06:53

Joke Maclean:

Hallo Irene en Wim,
    Ook van ons een heel goed en gezond 2014 toegewenst , en de hartelijke groeten van ,
    Gert Jan en Joke Maclean .

• 30 December 2013 - 12:20

Tineke:

Lijkt me heeeerlijk, dat olijven plukken, zelfs voor een wat eigenaardig mens. Hoor graag op hemelvaren een keer meer. Een heel gelukkig 2014!

• 30 December 2013 - 13:29

Gerke:

Hoi Wim en Irene,
    ook wij waren met een groep (ex IJmuidenaren) in Italie bij Jan en Marleen om olijven te plukken voor de olie. We hadden daar prachtig weer en een zeer gezellige week met zijn allen.
    De allerbeste wensen voor 2014 en vooral een goede gezondhid gewenst.
    hartelijke groet, Gerke en Ploy.

• 30 December 2013 - 20:19

Jacqueline:

Goede jaarwisseling en een fantastisch jaar voor jou en Irene vanuit koekstad,

Hartelijke groet,
    Ivo en Jacqueline

• 31 December 2013 - 01:53

Hetty En Anne:

Dag Wimmie en Irene,

Van ons voor jullie de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar 2014, vooral voor wat betreft je gezondheid en welbevinden! Zo te horen gaat dat wel lukken!

• 01 Januari 2014 - 13:17

Joke En Wim Van Der Weyden:

Lieve mensen,
    Alle goeds voor 2014, met de hoop dat we dat aan het einde van 2014 kunnen beamen. Liefs, Joke en Wim

• 01 Januari 2014 - 20:42

Irene Bob:

leuk weer jullie bericht.
    wij hebben ook lekker kerstvakantie.
    tot gauw maar weer

• 04 Januari 2014 - 12:32

Daniel.Bronsema:

Hallo lieve mensen.
    Vanuit tholen een verlate Nieuwjaarsgroet
    Wifi hier werkt niet altijd goed,nog de beste
    Wensen voor 2014,hebben genoeg te vertellen
    als we elkaar zien,met ons alles gezond,ik moet
    15 jan,aan mijn linkerhand geopereerd worden,
    Als ik hem weer een beetje gebruiken kan,laat ik
    me horen.tot ziens.
    Daan en Marietje.