Nog steeds Rotterdam - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Wim Jong - WaarBenJij.nu Nog steeds Rotterdam - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Wim Jong - WaarBenJij.nu

Nog steeds Rotterdam

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

22 September 2010 | Nederland, Rotterdam

Na 6 dagen Veerhaven zijn we verkast, naar de steigers van de Watersportvereniging Verenigde Liggers Delfshaven. Niet meer aan de Maas, maar in het hart van Delfshaven, tussen windmolen De Destilleerketel en Museum de Dubbelde Palmboom.
De reden van deze verhuizing: geld! In de Veerhaven, 1ste klas, met het clubhuis van Koninklijke Roei- en Zeilvereeniging ‘De Maas’, kost het € 1.80 per meter schip per nacht; hier bij de Verenigde Liggers is het eenvoudiger, maar het kost € 0.60 per nacht. Maar de sfeer is fantastisch. Toe we aankwamen op een voor ons vrijgehouden plekje stonden ze met z’n zessen klaar om ons op te vangen, en wel zeer hartelijk. Nadat ze ons hadden geholpen met afmeren was de boodschip: “zo, nu gaan we eerst een biertje drinken”.
Een kort bericht deze keer; wie ons op wil zoeken in Rotterdam: tram lijn 8, Metro Delfshaven. We liggen op 100 meter van de Molen.

• 02 Oktober 2010 - 16:45

Ruben:

Hoi Wim en Irene,

Zo, liep even twee reisverslagen achter, maar ben weer helemaal bij ! Bedankt weer voor jullie verslag.

Die foto met Irene op de bank op het bovendek in het zonnetje - ziet er heerlijk ontspannen uit ! mooie omgeving ook.

Hier in Voorhout gaat alles goed, we hebben ons huisje te koop gezet... nog geen schip voor ons ;-) maar hopelijk over een poosje wel een leuk ander huis met een tuintje.

Verder worden de avonden met de dag langer, en ook kouder. Gelukkig dat jullie weer een goedwerkende kachel hebben, hier heb ik 'm vd week voor het eerst weer aangezwengeld.

Verder is Room lekker aan 't make-uppen overal en nergens, en ben ik elk weekend muziek aan t maken. Veel muziek aan t maken -> bijna 2 optredens per weekend.

Heel leuk allemaal, maar met resultaat dat op Room en ik zondagen vaak aan de oplader moeten (lees: op de bank hangen)

Nou dikke kus voor jou Irene en high five voor jou Wim.

Tot jullie volgende verslag !!

Ruben en Romy