Middelburg - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Wim Jong - WaarBenJij.nu Middelburg - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Wim Jong - WaarBenJij.nu

Middelburg

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

08 November 2010 | Nederland, Middelburg

Zoals beloofd houden we voor jullie nu beter bij waar we zijn, dit om te voorkomen dat er mensen op bezoek komen terwijl we al weer vertrokken zijn.
Zondag, gisteren, zijn we vertrokken uit Goes. We waren eerst van plan te overnachten in Goes. Maar na een paar uur vertrokken we daar weer. Reden: na een uur heb je alles gezien: veel monumenten, rijen prachtige souvenirwinkels, dure kleding, nauwelijks bewoners, geen supermarkt. En bovendien werden er nog zomerprijzen gevraagd voor een ligplaats.
Niet erg, want Middelburg is een uurtje varen. Mooi plekje hier, in het oude centrum, naast de kade waar zaterdag Sinterklaas aankomt: dat wordt leuk.

Bijgaand nog een fotootje uit Goes: de vuurtoren aan de haveningang, met een riant toilet erin. Veel havens worden gerund door verenigingen van bootjesliefhebbers. Die verzetten soms grote hoeveelheden werk voor bijzondere, eigenzinnige havens. Deze vereniging is er zo eentje.

We blijven tot a.s. zondag in Middelburg Tot horens.

• 23 November 2010 - 21:51

Arpad:

Hoi, ik hoorde van Irene/Bobje dat jullie elkaar net hebben misgevaren/misgelopen.
    En dat het niet goed gaat met Wim?
    Zijn jullie met sinterklaas nog in Middelburg? dan probeer ik langs te komen

groeten
    Arpad