Weer thuis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Wim Jong - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Wim Jong - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

26 Oktober 2014 | Nederland, Rotterdam

We zijn sinds donderdag weer 'thuis', in Rotterdam. Alhoewel, ik ben thuis, Irene is naar Kuala Lumpur.

De rest van het verhaal volgt later.

• 27 Oktober 2014 - 23:33

Fred De Vries:

Nou Wim, dat lijkt me ook saai....Sterkte hoor! Maar ik vermoed dat je je toch niet zult vervelen.
    Ik ben benieuwd naar je verhaal!
    Hartelijke groet van Fred de Vries

• 29 Oktober 2014 - 02:18

Hans:

Hallo Wim en Irene.

Leuk om weer eens wat van jullie te lezen. Na dit korte stukje toch weer nieuwsschierig geworden en dan ga je toch weer eens terug lezen. Heerlijk hoor. Op het moment ( nachtelijk uur) zit ik naast mn dochter ( inmiddels 20 mnd) die ff de slaap niet kan vatte. Wel even een goed moment voor een vader dochter gesprek. Of t binnenkomt bij Rosi geen idee maar ze luistert nog wel. Wij liggen nu zelf met onze boot in Willemstad en maken regelmatig n tripje richting De Heen. Dat is dat haventje waar ik jullie internet verbinding heb gebracht.
    Nou Wim ik hoop dat het niet te lang meer duurt voordat Irene terug is uit Kuala lumpoer. Die zal wel vol zitten met verhalen.
    Bedankt weer voor t leesplezier.

Groeten uit Bergen op Zoom
    Hans Paula en Rosi